tiistai 10. maaliskuuta 2015

21-v synttärit!

Oskari Eskola

Minä en ole nyt pitkään aikaan kirjottanut tänne.. Mutta tiivistän. Minulla oli viime lauantaina 7.3 21v syntymäpäivät. Jippykajeij! Mentiin sillon Linztsiin. Mentiin kattoo kirkkoa ja siellä olevia nähtävyyksiä. Ja siellä turisti liikkeissä kulutettiinkin rahaa ja ostettiin matkamuistoja. Ja siellä oli cafe missä oli terassi ja todella harmooninen ja ainutlaatuinen maisema. Sieltä näkyi koko Lintz. Se vuori oli Lintzin korkein vuori. Siellä nähtiikin suomalainen. Mikä oli meidän ensimmäinen random suomalainen täällä. Sieltä sitten mentiin syömään ravintolaan missä oltiin käyty jo ennenkin. Eilen oltiin taas koko päivä Wienissä. Siellä oli paljon nähtävää ja tämän maan kerma. Me käytiin kirkossa ja sieltä päästinkin maan alle missä oli vaikka ja mitä. Sitten mentiin museoon. Siellä oli hienoja ja toisiaan hienompia timantteja ja muuta kaunista kimaltelevaa. Ja dinosauruksien jäänteitä yms... Se päivä olikin yllättävän pitkä. Vasta puolilta yöllä oltiin takasin omassa hotellissamme. Vaihtojen ja aikataulujen sekaantumisten takia. Eilen olin hotellissa ja syömässä siellä täällä. Tänään olin taas töissä. Tänään oli kaikista hiljaisinta asiakkaiden puuttumisen vuoksi. Mutta iha jees päivä. Sitten töiden jälkeen katsottiin Steyrin nähtävyyksiä. Ja todella iloinen yllätys. Että työntekijät huomioivat minun viikonloppu synttäreitä siten että he olivat tehnyt kakun minulle!

1 kommentti:

  1. Myöhästyneet onnittelut! Kerro terveisiä ja nauttikaahan loppu reissustakin! T.Tanja

    VastaaPoista